2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Akademik Kurul Toplantısı
Fakültemizin, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Akademik Kurul Toplantısı 24 Haziran 2026 tarihinde Eczacılık Fakültesi Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Eczacılık Fakültesi Dekanı Sayın Prof. Dr. Hatice Kübra ELÇİOĞLU, 2026 yılının akademik değerlendirmesini içeren açılış konuşmasını gerçekleştirdi. Eczacılık Teknolojisi Bölüm Başkanı Prof. Dr. Oya KERİMOĞLU, Eczacılık Meslek Bilimleri Bölüm Başkanı Prof. Dr. Mesut SANCAR ve Temel Eczacılık Bilimleri Bölüm Başkanı Prof. Dr. Derya ÖZSAVCI bölümlere bağlı anabilim dallarının akademik faaliyetlerine ilişkin sunumlarını gerçekleştirdiler. Fakültemiz Dekanı Sayın Prof. Dr. Hatice Kübra ELÇİOĞLU tarafından fakültemize yapmış oldukları hizmetlerden ve katkılardan dolayı Prof. Dr. Levent KABASAKAL, Prof. Dr. Leyla BİTİŞ ve Nesime ERTEN’e plaket takdim edildi. Ayrıca Doçent kadrosuna atanan Doç. Dr. Büşra ERTAŞ, Doç. Dr. Songül TEZCAN ve Dr. Öğr. Üyesi kadrosuna atanan Dr. Öğr. Üyesi Elif Beyzanur POLAT ve Dr. Öğr. Üyesi Seteney ÖZER ÖNDER’e Fakültemiz Dekanı Sayın Prof. Dr. Hatice Kübra ELÇİOĞLU tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Akademik Kurul Toplantısı'nın sonunda, uluslararası, TÜSEB ve TÜBİTAK destekli projeleriyle başarı elde eden öğretim üyelerine teşekkür belgeleri, Dekan Yardımcımız Sayın Prof. Dr. Oya KERİMOĞLU tarafından takdim edildi. Bunun yanı sıra, TÜBİTAK 2209-A projeleri kapsamında destek almaya hak kazanan öğretim üyelerine teşekkür belgeleri, Dekan Yardımcımız Sayın Doç. Dr. Turgut TAŞKIN tarafından takdim edildi. Bu vesileyle proje desteği almaya hak kazanan tüm öğretim üyelerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.


















